جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

دیاباته نمی‌تواند بعد از تاریخ ۹ تیر از استقلال جدا شود| شیخ تا آخر فصل در استقلال

  • کد خبر: ۷۰۶۰۰
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
دیاباته نمی‌تواند بعد از تاریخ ۹ تیر از استقلال جدا شود| شیخ  تا آخر فصل در استقلال
به رغم خبر‌هایی که درباره جدایی دیاباته بعد از تاریخ ۹ تیرماه منتشر می‌شود، اما مهاجم مالیایی استقلال طبق توافق باید تا پایان فصل برای استقلال به میدان برود و این تاریخ نمی‌تواند مجوزی برای خروج دوباره او از ایران باشد

گروه ورزش| شهرآرانیوز، با اینکه سرمربی استقلال تاکید داشت دیاباته در ایران بماند وتمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربیان استقلال ادامه دهد، اما این بازیکن بعد از بازی با صنعت نفت آبادان بدون اینکه مجوز سرمربی استقلال را داشته باشد به فرانسه رفت واکنون بیش از ۲۰ روز از غیبت او در تمرینات استقلال می‌گذرد.

دراین میان که دیاباته هنوز به ایران بازنگشته، شایعاتی درباره ناراحتی او مطرح شد، اما باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دیاباته به خاطر قوانین جدید کرونایی در کشور فرانسه که برای خروج از این کشور در نظر گرفته شده، نتوانسته به ایران بازگردد.

باشگاه حتی برای شیخ بلیت برگشت به تهران هم تهیه شده، اما او به خاطر مسائل کرونا نمی‌تواند از پاریس خارج شود.با این حال باشگاه استقلال در تلاش است با رایزنی با مسئولان وزارت امور خارجه این مشکل را حل کند و مهاجم خارجی آبی‌ها هرچه سریع‌تر به ایران برگردد. 

دراین میان برخی براین باورند که اگر دیاباته به ایران بازگردد نیز ممکن است در تاریخ ۹ تیرماه به قراردادش با باشگاه استقلال خاتمه دهد. در تاریخ ۹ تیرماه سال ۹۸ بود که باشگاه استقلال با این بازیکن قرارداد دو ساله امضاء کرد و طبق آن قرارداد در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰، قرارداد این بازیکن با استقلال به پایان می‌رسد، اما دیاباته تا پایان فصل نمی‌تواند از استقلال جدا شود.

این طور که گفته می‌شود این بازیکن بعد از پایان زمان مذکور به کشورش باز می‌گردد خبر درستی نیست. در قرارداد دیاباته با استقلال نوشته شده او دو فصل کاری با استقلال قرارداد دارد.

این موضوع در بند قرارداد شیخ گنجانده شده و دست استقلال را باز می‌گذارد تا بعد از زمان نوشته شده در قرارداد همچنان تا پایان فصل مهاجم خود را در اختیار داشته باشد؛ بنابراین خبر‌هایی که درباره جدایی شیخ چند روز بعد از مراجعه به ایران منتشر می‌شود صحت ندارد واین بازیکن باید به قراردادش با استقلال پایبند باشد و تا پایان فصل کاری با استقلال برای این تیم بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->